.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو شورای شهر در جلسه علنی شورا مطرح کرد:
از نمایندگان ساری در مجلس جدا گله دارم
شمال نیوز: پنجاه و سومین جلسه شورای شهر ساری شامگاه گذشته با حضور اعضای شورای شهر و مشاور شهردار ساری در امور شورا و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، علیجان شمشیربند در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: آنچه برای ما مهم است این است که همیشه گوش بفرمان مقام معظم رهبری باشیم.
وی افزود: جریانات نخواهند توانست در اهداف راسخ ملت ایران، حضور ملت را در صحنه کم رنگ کند.
وی سپس به ارائه گزارش کوتاهی از دستاوردهای همایش روسای کمیسیون های فرهنی کلان شهر های کشور پرداخت و گفت: در این همایش دو روزه چند طرح مطرح شده از جمله طرح تشکیل بنیاد خانواده که به تصویب آئین نامه مجمع شورای روسای کمیسیون ها رسیده است.

با واژه ها بازی نکنیم

دکتر جمال باقری
ارتقای رتبه ساری از 10 به 11 را تبریک گفته و اظهار داشت: رتبه شهرداری تهران 12 بوده و سایر شهرها همچون مشهد، اصفهان، اهواز، تبریز، شیراز 11 است و ساری نیز که قبلا رتبه 10 داشته به جمع این 5 شهر پیوسته است.
وی افزود: جمعیت یکی از آیتم های مربوط به کلان شهر بودن است لذا طبق نامه ی وزیر کشور رتبه ی ساری از 10 به 11 ارتقا پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: با واژه ها بازی نکنیم چرا که تنها ارتقای رتبه پیدا کردیم.

از نمایندگان ساری در مجلس جدا گله دارم

فرامرز نقیبی
در این جلسه انتخاب عبوری بعنوان عضو شورای همیاری و دهیاری های کشور را باعث افتخار دانست و گفت: ارتقای رتبه نیز اتفاق خوبی برای ساری است که امید می رود از این ظرفیت از اعتبارات ملی استفاده کرد.
وی ضمن گلایه از نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در دولت تدبیر و امید از نمایندگان ساری تدبیری نمی بینیم.
عضو شورای شهر ساری تصریح کرد: نمایندگان ساری حداقل به پاس زحمات چندین ساله بعضی از مدیران حداقل در جلسات تودیع آنها حضور داشته باشند و تشکر کنند.
وی اظهار کرد: نمایندگان ساری یا شرمنده مردم هستند که حضور پیدا نمی کنند و یا مشغول کارهای دیگر هستند.
نقیبی افزود: مگر قحط الرجال در ساری است که 25 رئیس غیر ساروی انتخاب می شوند.
وی ياد آور شد: وقتي هادي ابراهيمي معاون سياسي استاندار شد، خوشحال شديم كه با انتخاب معاون استاندار از ساري، این مسئله سنت خواهد شد که ساروی ها نیز در سکان مدیریتی جای دارند ولي با آمدن دولت تدبیر و امید نه تنها تدبیری ندیدیم بلکه ظاهراً اميد واهي بود، چرا كه روساي ادارات شهرستان و حتی معاونین هم از بين غير ساروي ها انتخاب مي شوند.
نقیبی خاطرنشان کرد: متاسفانه ساروی ها فقط تماشاگر خوبی هستند.

انتخابات اصناف نشان از دموکراسی نظام جمهوری اسلامی است

سید مهدی احمدی نیز در این جلسه با اشاره به ارتقای رتبه ساری گفت: در تاریخ ساری ثبت خواهد شد که این مهم در زمان شورای چهارم اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به انتخب عبوری بعنوان عضو شورای همیاری و دهیاری های کشور گفت: آیا این افتخار نیست؟ چرا از این اتفاق می گذریم؟
این عضو شورا افزود: با این انتخاب می توانیم از اعتبارات ملی برای توسعه شهرمان بهره ببریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: علی رغم وجود برخی از بدخلاقی های سیاسی که نشات گرفته از ضعف ایمان است و در انتخابات اصناف نمونه های آن را شاهد نبودیم، خود نشانه دموکراسی و مردم سالارانه بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی در ادامه ضمن تبریک به عباس رمدانی بعنوان رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران گفت: بدون شک زحمات بی شائبه مرحوم صالحی نبا و جناب اندرواژ برکسی مکتوم نیست اما اینک سکان این مسئولیت به دست یکی از فرزندان انقلاب که خود از بیت معظم شهدا است و در کنار کار صنفی خود، منشا اقدامات فرهنگی هم در شهر و استان است، سپرده شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: در سایه تعامل بیشتر میان شورا ، شهرداری و اتاق اصناف بتوانیم خدمات قابل توجهی به شهروندان ساروی ارائه دهیم.
وی در پایان پیشنهاد داد: در یکی از جلسات رسمی شورا از منتخبین اتاق اصناف جهت تبادل نظر پیرامون مشکلات بازار دعوت بعمل آید.

منتقد جدی پاداش مدیران هستم

علی اکبر ذلیکانی در این جلسه با اشاره به انتخاب عبوری بعنوان عضو شورای همیاری و دهیاری های کشور گفت: امیدواریم مهدی عبوری مدافع شهرداری های ضعبف باشد.
وی با اشاره به برخی ناملایمات از سوی رسانه ها در اتفاقات اخیر ساری گفت: موضع گرفتن در این رابطه موضع گرفتن در برابر مطالبات مردم است.
این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه برخی از پروژه ها با کمترین هزینه آغاز شده اند گفت: مردم نیز در پرداخت عوارض هماری کنند تا بتوانیم گام های بزرگی را که در جهت عمران و آبادانی ساری برداشتیم را به سرانجام برسانیم.
وی ضمن انتقاد از اینکه نیروی انتظامی در بخشی از خیابان‌های شهر اقدام به حصر پارک کرده است، افزود: این اقدام بدون هماهنگی با شورای شهر انجام شده است.

ذلیکانی افزود: مطمئنا نیت شان خیر است اما این روش، روش مناسبی نیست.

وی در پایان گفت: در خصوص پاداش هایی که به برخی مدیران سازمان های تابعه شهرداری داده می شود منتقد جدی هستم.

چرا به شعور مردم احترام نمی گذاریم؟

سعید نجاریان ضمن گلایه از اجرای برخی طرح ها در سطح شهر اظهار داشت: چرا به شعور مردم احترام نمی گذاریم؟
وی با اشاره به اجرای طرح ترافیک در برخی خیابان های ساری که  پارک کردن وسایل نقلیه در سمت راست خیابان ممنوع  اعلام شده گفت: سازمان ترافیک و نیروی انتظامی قبل از اجرای هر طرح ترافیکی به احترام شهروندان آن منطقه از یک هفته قبل باید اطلاع رسانی کنند.
رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري افزود: متاسفانه پروژه انجام و شروع بکار می کند و سپس اطلاع رسانی می شود و این همه مشکلات برای مردم بوجود می آورد.

بعضی از اعضای شورا منفعل شده‌اند

کوروش یوسفی در ادامه جلسه ضمن طرح چند پرسش از مشاور شهردار در شورا گفت: با گذشت 3 ماه از سال چند درصد برنامه های سال 93 شهرداری ساری لحاظ شده است؟
وی ادامه داد: این برنامه ها به‌ویژه در حوزه عمرانی روشن نیست.
یوسفی با اشاره به طرح ساری کارت گفت: حدود 40 درصد از مردم ساری از ساری‌کارت استفاده می کنند و  رانندگان ناوگان حمل و نقل از این وضعیت راضی هستند.
وی افزود: استفاده از ساری‌کارت باید فرهنگ‌سازی شود.
عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه بعضی از اعضای شورا منفعل شده‌اند، افزود: منافع شخصی نباید ما را منفعل کند.
رئیس شورای شهر ساری نیز در واکنش به سخنان این عضو شورای شهر ساری، اظهار داشت: اتهام زدن به اعضای شورا با ید مستدل باشد.
جمال باقری با اشاره به اینکه اگر موردی وجود دارد که عضوی از اعضای شورای شهر متهم شده و یا خطا کرده وظیفه دارید به عنوان عضوی از شورا که در صحن علنی سوگند یاد کرده‌اید اطلاع‌رسانی کنید، گفت: نباید در صحن شورا بدون اسناد، به اعضای شورا تهمت بزنیم.
یوسفی با اشاره به حضور خود در مراسم افتتاح نخستين كلاس آموزشي بانوان در سبك تانك ايل مودو در ساري انتقاد کرد: یک نفر صاحب نظر از اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان در این مراسم حضور نداشتند.
 
دکل های مخابراتی ساماندهی شوند

رضا پیوندی در خصوص افزایش تعدادتیربرق ها و دکل های مخابراتی در سطح شهر گفت: با توجه به ضررهایی که امواج این دکل ها در طولانی مدت به سلامت مردم می زند نیاز به ساماندهی دارند.
وی درباره اقدامات اخیر نیروی انتظامی در مرکز استان، خاطرنشان کرد: برای ایجاد امنیت، نیاز به فعالیت نیروی انتظامی داریم اما نباید رعب و وحشت ایجاد شود.
این عضو شورا با بیان اینکه نسل عوض شده لذا مسیرها هم باید عوض شود افزود: امروز باید متناسب با سنین جامعه حرکت کرد لذا راه های بهتری و اصولی تری هم هست.


نرخ کرایه تاکسی هنوز به صورت قانونی ابلاغ نشده است

پرویز شعبانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت شهدای 15 خرداد گفت: با توجه به گذشت قریب 3 ماه از سال هنوز کتابچه بودجه به ما ابلاغ نشده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اقدامت عمرانی در مازندران باید در 6 ماهه اول سال انجام شود اما متاسفانه پروژه ها خیلی کمرنگ هستند.
سرهنگ شعبانی بیان داشت: نرخ کرایه تاکسی هنوز به صورت قانونی ابلاغ نشده است و مردم اعتراض‌هایی درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی دارند.
وی با اشاره به اختصاص 50 میلیون تومانی به جشنواره تیرنگ، افزود: کمیسیون فرهنگی شورا برنامه‌های فرهنگی را تعریف کرده است و معاونت فرهنگی شهرداری ساری در اجرای برنامه‌های فرهنگی به همه طیف‌ها توجه کند.
این عضو شورا در ادامه بر فعال تر شدن کمیسیون عمران و روشنایی معابر تاکید کرد.

صنعت گردشگری مغفول مانده است

سید محمد جعفری با اشاره به ارتقای رتبه شهرساری گفت: ارتقای درجه گرچه پتانسیل هایی ایجاد میکند اما مسئولیت مارا بیشتر می کند.
وی افزود: مردم احساس میکنند با کلان شهر شده می توانیم از بودجه و اعتبارات ملی بیشتری استفاده کنیم در حالی که در این میان صنعت گردشگری مغفول مانده است.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر ساري  با بیان اینکه گردشگری می تواند درآمد پایداری برای شهر ساری باشد گفت: نیاز است تا همه مدیران دستگاه ها در شهرستان و استان در این زمینه همکاری کنند.
وی با طرح این سوال که بقیه سازمان ها بخصوص سازمان گردشگری چه اقداماتی در جهت توسعه گردشگری استان انجام داده است افزود: شهرداری و شورای شهر بیشترین اقدامات را در حوزه گردشگری انجام می دهد.

ریشه فساد باید در نطفه خفه شود

سيد محمد آقاميري عضو شوراي شهر ساري با تقدير از تلاش هاي شورا و شهرداري ساري كه منجر به ارتقاء درجه شهرداري مركز استان شد، تصريح كرد : از همكارانم استدعا دارم نتايج بدست آمده از اين تلاش ها را بيش از اندازه بزرگ نمايي نكنند.
آقاميري در پنجاه و سومين جلسه شوراي شهر خاطر نشان كرد : شهرداري ساري با ارتقاء به رتبه ۱۱ درواقع به رتبه كلان شهر ارتقاء يافته و از اين نظر مي توان از شخص شهردار و اعضاي شورا تقدير كرد اما اكنون نوبت نمايندگان شهرستان در مجلس و فرماندار ومديران ارشد استان است كه شهرستان ساري را به كلان شهر با تمام حقوق و مزاياي آن ارتقاء دهند .
وي ادامه داد : به عنوان عضو مجرب شورا درخواست مي كنم هر يك از اعضاي شورا براي صيانت ازاين نهاد و عمل به قانون جديت و اهتمام كافي به خرج دهد .
آقاميري يادآور شد : وفق قانون شورا موظف است بعد از ۶ ماه فعاليت ،به مردم گزارش عملكرد بدهد و از شهرداري نيز بخواهد كه گزارش عملكرد ۶ ماهه خود را از زمان شروع بكار شوراي چهارم ارايه نمايد .
وی در پايان از شهردار خواست سوابق اجرايي و كاري و رشته تحصيلي مديرعامل جديد سازمان مديريت پسماند را به همراه اساسنامه اين سازمان به شورا ارسال نمايد.
این عضو شورا گفت : در اين مدت بعضي از اقدامات ناشي از عدم آشنايي به قانون مي باشد به عنوان مثال از تاريخ ۱/۶/۹۲ تا ۲۸/۲/۹۳ شهرداري حدود ۱۸۴ قرارداد اعم از معاملات جزئي ،متوسط و كلي منعقد كرده كه به هيچ وجه اعضاي شورا از آنها مطلع نبودند در حالي كه اين قراردادها مي بايست به اطلاع كليه اعضاي شورا برسد و شورا آنرا تصويب كند .
 آقامیری ابراز کرد: باید کاری کنیم که ریشه فساد در نطفه خفه شود.

 اعضای شورا ناظر بر فعالیت‌های شهرداری هستند

محمدحسن محمدی کیادهی در امور شورا نیز اظهار داشت: تمام اعضای شورا به عنوان ناظر حضور قانونی در همه عملکردهای شهرداری دارند.
مشاور شهردار ساری با بیان اینکه کار دستگاه های دیگر را هم شهرداری انجام می دهد بیان کرد: مدیریت شهری به معنای واقعی کلمه  توسط شهرداری ساری در حال انجام است .
وی با بیان اینکه انتقادات به نحوه اجرای طرح ترافیکی توسط نیروی انتظامی را می‌پذیریم، یادآور شد: این مسئله را پیگیری می‌کنیم.
کیادهی با اشاره به ارتقای رتبه ساری گفت: رتبه شرط ورود به کلان شهر شدن است اما دلیلی بر کلان شهر شدن نیست.
افزود: ارتقای رتبه ساری از 10 به 11 به مراتب بالاتر از کلمه کلان شهر است.

خاطرنشان می گردد پنجاه و سومین جلسه شورای چهارم شهر ساریاز معدود جلساتی بود که از سوی اعضای شورا مثبت ارزیابی شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 خرداد 1393
آقای احمدی بزرگوار خواهش می کنم ارتقا رتبه را به خودتان ربط ندهید این ارتا تنها در سایه زحمات بی دریغ حاج نهدی عبوری و زحمت کشان عوامل ایشان بودند شما در دوره های قبلی تر هم بودید دیدیم شهرمان چطور بود خواهش می کنم کمی به خودتان بیائید و زحمات این بزرگوار را بین خودتان تقسیم نکنید
نا شناس 12 خرداد 1393
جنابان محترم اعضای شورای شهر ساری آقای دامادی در کمسیون عمران هستند می توانید از ایشان در جلسه خود دعوت کنید و مشکلات پیش رو را با ایشان در میان بگذارید اگر پیگیری نکردند آنوقت گله کنید رئیس شورا که با ایشان قرابت دارند این کم کاری را به حساب آقای باقری بگذلارید و اما حساب شما با با شهردار محبوب ما جداست ما همه این امتیازات را فقط از جانب شهردار دوست داشتنی ما می گذاریم عملکرد ایشان کجا و شما کجا؟
شهردار ساری را هر کسی آرزو می کند که شهردار شهرشان باشد او فقط به فکر شهر و مردم است امابعضی از دوستان شما.......
مجتبی 12 خرداد 1393
آقای نقیبی شما می فرمایید ساروی ها فقط تماشگر خوبی هستند شما که منتخب مردم بودید و هستید چه گلی بر سر مردم زدید هشت سال خوردی و خوابیدی چی شد ؟ حالا شهردار جوان و ساعی آمد آستین بالا زد و لیاقت خودش را نشان داد این را به خودتان نسبت می دهید ؟ نه خیر آوازه شماها را همه مردم می دانند نماینده گان ساری هم خدا رحمتشان کنه شجاعی که زیر لاک خوابیده تا چند صباحی را مونده راحت بخوابه
نا شناس 12 خرداد 1393
درود بر فرامرز نقیبی عزیز که این همه با غیرت و با تدبیر هستند و متاسفم برای دیگر اعضا که حرفی از ساری در استان نمیآورند و حتی از شهری که عضو شورای آن هستند دفاع نمی نمایند .
احسنت و آفرین بر برادر عزیز خودم فرامز نقیبی که حقا جایگاه ایشان باید در وزارتخانه و دستگاههای اجرایی کشور و استانش باشد.ابراهیم
سعيد 12 خرداد 1393
دورهمي بوده؟؟؟
نتيجه جلسه چي بود؟؟؟
نا شناس 12 خرداد 1393
آقاي عضو شوراي ساري كه هم از بودجه دولتي استفاده مي كنيد استان مازندران فقط ساري نيست كه شما اونو فقط مي بينيد
شهرام اطاقسرایی 12 خرداد 1393
داداش خوش طیب کی گله نداره الان نمایندهای استان دربین مردم الان شده در حد بنر وقتی بنر عکشون داخل شهر می بینه تازه متوجه میشه نماینده داره الان هرمراسم اعم ازوفات عروسی مراسمات مذهبی خودشان خودشان دعوت می کنند جالب اینکه دوستت دارند باسلام صلوات بالای مجلس ببرن جالب
ح م د 12 خرداد 1393
اقاي نقيبي بهتذ نيست به جاي كارهاي انتخاباتي چند تا سوال ما رو جواب بدي

1-اقاي شهردار ميگه ما كلان شهر شديم اگه حقيقت داره چرا بنرهاش جمع شده و خبري از هياهوي دوستاش نيست چرا عوام فريبي ميكنين
2-اقاي شهردار زندان چي شد؟اقاي شهردار ارتش دور شهرداري چي شد؟ابن شهر اشوب چي شد؟پارك كو؟و.....كو و كجاست
بخدا فقط تا حالا شعار دادين
مردم فهيم هستن و شعور دارن لطفا مردم رو نادان فرض نكنيد
تمام تحركات شهرداري سياسي و انتخاباتي است.شوراكه دارن كامل تبليغات مجلس رو ميكنن.اقاي معاون فرهنگي هم صبح تا شب داره 5 ميليارد فرهنگي رو براي ... و ... و صنوف مختلف خرج ميكنه..
فقط ميشه گفت اقاي شجاعي به هوش باش كه از حاج مهدي كلك خوردي
مهمان نواز 12 خرداد 1393
اقا فرامز نداشتيم بابا
تو كه خودت روزي 100 بار به گوشي نماينده ها زنگ ميزني برا تاييد شدن خودت چيه معلومه حسابي شارز شدي ها.
تو به شهرداري خودت نظارت كن كه ميليونها تومان پول بنر داره ميده روزانه.و دهها كارگر اضافه كرده و سازمان عمرانشم تعطيل شده
فرامرز جون با وجود محمد دامادي و عبوري و يوسف نزاد ديگه صحبت تو نيست بابا
نا شناس 12 خرداد 1393
با سلام آقای نقیبی کاش میفرمودید چه کسانی در ساری جلوی معاونت عمرانی شدن عشوری رو گرفتند کاش میگفتید که چه کسانی مخالف حضور حاج مجید حسین زادگان برمسند استانداری هستند کاش حقایق و میگفتید ای کاش منصف بودید و برای حضور در انتخابات انصاف رو فراموش نمیکردید و نمکدون نمیشکستید کاش فراموش نمیکردید که چه کسی از شما حمایت کرد که بر این مسند نشسته اید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 خرداد 1393
انتخاب با خداست و اونه که منتخب خود را تعالی می بخشه. ضمنا مردم به موقع نشون می دهند کی ارجح تر است . حساس نشو.
نقیبی سپاس
سلام 15 خرداد 1393
مگر مدیر ساروی فقط حسین زادگان وعشوری هستند؟ چه کسی جلو معاونت عمرانی نقیبی را گرفت؟تند وتند دارند مدیران ساروی را می گیرند آقای نماینده که اولین بارشه رفته مجلس وهی قمپز در میکنه خوابه که جاش ساروی بیاره هی بابلی وقایم شهری اومدن
samad 12 خرداد 1393
باسلام -لطفا شرایط ارتقا یک شهر به کلان شهر را توضیح دهید-چنانچه اگرتنها آیتم افزایش جمعیت هست چرا به شهردار و شهرداری تبریک گفته می شود باید از خانواده ها که بار مشکلات جمعیتی و تورم وترافیک و هزینه های زندگی را تحمل می کنند تقدیر وتشکرنمود که متاسفانه نامی برده نمی شود -؟؟؟-لطفا سهم کلان شهرها با رتبه 11از اعتبارات ملی رادر6ماهه نخست به تفکیک در رسانه ها منتشرنمایید تا تلاش متولیان شهری ساری را مردم در سال جدیدمورد ارزیابی قرار دهند؟دست مریزاد و متشکر.
نا شناس 12 خرداد 1393
خدمت جناب نقیبی عارضم ایشان یادش رفته در منزل نماینده نشسته بود وبا اون ادبیات زیبایش از حمایتی که ازش کرده بود راجع به داستانی که همه میدانند ولی الان شده منتقد
شما مدیون کسی هستی که الان ازش انتقاد می کنی خودتم میدونی وخودتم گفتی
چقدر زود دیر میشود
وجدانت رو قاضی کن
جناب نقیبی شما چکار کردی ومیکنی همه شما درتموم مجالس بزم وختم ومسابقات حضور دارید با عناوین مختلف که
برای مجلس بیایید
شما نبودی میگفتی مردم راهبند بهم خیانت کردند خدا شاهد است حالا شدی مدافع همین مردم
با کی هستی
یه بار با شجاعی
یه بار با حجازی
یه بار با مهندس عبوری
یه دوره الگویت حسین زادگان بود
تمام قد دنبال منافعت هستی ولی یه توصیه برادرانه خودت باش
در ضمن از خیابان فهمیده میگذری
از وی بهار میگذری سرت احیانا به اون دیوارههای قدیمی نخورده است
یا ماشینت تو چاله وگودال اون مسیر نیفتاده حداقل مرمتش بکنید
از نمایندگان گلایه نکن
جالبه دیروز نشست صمیمی با مردم شهید فهمیده در راهبند داشتی
دقیقا بنر شما سر در همون خونه ایی نصب شد که الان 8 سال دنبال طرح تملکش هستند مالکینش تا حداقل یه ماشین رد بشه!!!
انتقاد وارد هست به همه مسولین به شرطی که منافع در ان نقش نداشته باشد به حضور در بهارستان نباشه برای نفع مردم باشه که نیست
اقای رمدانی به شما هم انتخابتون رو تبریک و امیدوارم همچنانکه در عرصه رسانه بیطرفی رو ثابت کردید وموفقید در این سنگر
مثل دوران سنگر دفاع مقدس موفق باشید
نا شناس 12 خرداد 1393
ظاهرا آقاي نقيبي دغدغه گرفت پست را دارند !
اگر ايشان مديركل يكي از ارگانها مي شد آن وقت نمايندگان محترم ساري خيلي خوب بودند اما حالاكه ايشون پست نگرفتند تدبير و اميد ايشان از بين رفته؟
پاسخ ها به این نظر
اهالی فهمیده 13 خرداد 1393
نقیبی تمام سعی خودشو برای ماکرد. نیازی بهگزافه گویی نیست.
تفاوت منطقه ما از قبل تا بعد از ورود ایشون به شورا مشخهصه.
ضمنا شورا 13 نفرند.
نقیبی ما قدر شناس هستیم
ممنون
نا شناس 12 خرداد 1393
ضمن تشکر از اعضای شورایی که به شهردار عزیزمان کمک کردند و عرض اینکه عبوری در قلب همه ماست
پاسخ ها به این نظر
اهالي كوي صالح 15 خرداد 1393
آقاي نقيبي با سلام از اينكه از اهالي جنوب شهر ساري هستي براي ما افتخاره ولي بدونيد اين مردم ساده جنوب تا زماني پشتيبان شما هستند كه در قبالش براي انها كاري هر چند كوچك انجام دهيد شما چندين با از كوچه صالح عبور كرديد و تيربرق وسط كوچه را ديديد ولي كاري نكرديد آخرش آقاي پيوندي آمد ديد و دستور برداشتن آن را داد و برداشتن با پهن شدن جاده اصلي كوچه صالح هنوز براي آسفالت مجدد و جوب وسط كوچه اقدامي نشده چرا اين مشكلات را رفع نمي كنيد تا بتوانيم همچنان در حمايت از شما با ديگران شرمنده نشويم ما تو محافل نمي توانيم از شما حمايت كنيم لطفا بيشتر به فكر رفا حال مردم محروم و ضعيف جنوب ساري باشيد تا ما هم بتوانيم از شما حمايت كنيم
راستگو 12 خرداد 1393
اعضای شورا شهر به فکر نما ینده شدن هستند نمایند گان وزیر شدن خواهشا دست نگهدارید آقای شهردار شما هم........
رضا 12 خرداد 1393
ساری . ساری. ساری. بسه دیگه خفه کردین مارو با این ساری مداری. برادر من! برات متأسفم برای طرز فکرت که ساروی بودن رو ملاک انتخاب مسؤلین میدونی نه کارآمدی و لیاقت رو.
یک شهروند 11 خرداد 1393
همه می دونن که ساروی ها در امر مدیریت توانمند هستند اما تا وقتی که اتحاد نباشه وضعیت به همین روال ادامه پیدا خواهد کرد
نا شناس 11 خرداد 1393
ما هم نام عبوری شهردار همیشه جاوید را در دلهایمان می نگاریم و تا ابد دعایش می کنیم و برای سلامتی ایشان و خانواده بزرگ عبوری که خانواده شهدای بزرگ عبوری هاست دعا می کنیم
نا شناس 11 خرداد 1393
کیادهی: با اشاره به ارتقای رتبه ساری گفت: رتبه شرط ورود به کلان شهر شدن است اما دلیلی بر کلان شهر شدن نیست.
خداروشکر خودشون پی بردند نمیشه مردم رو گول زد
تشکر
نا شناس 11 خرداد 1393
راستی چی شد اینهمه هزینه کردند بنر زدند یهو جمع شد نفهمیدیم
همون داستان پوزش می طلبیم و....می گذریم
نا شناس 11 خرداد 1393
همین نمایندگان تره تایید هاکردنه بیی شورای شهر الان وشون جه گلایه کاندی
نمایندهها دوا هسته
نا شناس 11 خرداد 1393
دادا ماهم می دونیم چه خبره از اونا و بعضی دیگر مسؤلین بخاری بلند نمی شه اما چه کنیم !!! حاج مهدی عبوری عشقه
نا شناس 11 خرداد 1393
شهر ساری با عبوری زنده شد
محسن 11 خرداد 1393
رمدانی چرا فقط کانت علیه دامادی را میزاری این همه کامنت برعلیه شجاعی گذاشتیم بکی را ثبت نکردی نکنه ....
=============== 11 خرداد 1393
اقايانمحترم نمايندگان شوراي شهر كه افتخار داريد شهر ساري را كلان شهر ناميده اند كلان شهر داراي شاخصهايي است كه به استناد ان انتخاب شهر به عنوان كلان ياساير ناميده ميشوند اقايان محترم شما كه هر روز با عرض كم خيابانها وترافيك سنگين ونبود گزرگاهاي فني مواجه هستيد اين شهر راچگونه باشيراز ومشهدو.....مقايسه ميكنيد شما كه طرح تفصيلي شهر را كاغذ پاره ميدانيد ودركوچه هاي 8و10متري مجوز 6 طبقه وبالاتر صادر ميكنيد وتوضيح شماپاسخ كميسيون است كه جريمه هاي قانوني را به نظر شما تصويب نموده اند .ودرتمام كوچه هاوخيابان اصلي ماشينها بابند بازي عبور ميكنند شهري كه با كمبود اب مواجه است وتمام منازل براي داشتن اب شرب سالم بايدازدستگاه تصفيه اب استفاده بكنند شما كه متجاوز از بيست وپنج سال است ازداشتن كمربندي محروم هستيد چگونه خودتان رابا شهرهاي كلان مقايسه ميكنيد تحصيلات اكثر شماكه دكتر وفوقليسانس ميباشد وهمديگر را دكتر صدا ميزنيد چگونه است كه اين كمبودها راملاحظه نميكنيد مشكل چيست؟
پاسخ ها به این نظر
همسایه 13 خرداد 1393
جایی که باید حق را گفت نباید کوتاه امد.نقیبی مردی شجاع و جسور است.
ای ول
hamid 11 خرداد 1393
برای نمایندگان ساری متاسفیم که برای مدیریت علوم و تحقیقات دانشگاه ازاد مارندران در ساری یه بابلی میره یه بابلی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لزگی 11 خرداد 1393
عبوری ودامادی هر دو جوان و محبوب شهرمان هستند ما هر دو رو دوس داریم و با شما عوض نمیکنیم
شاهکلایی 12 خرداد 1393
نقیبی جان این همه ساروی که تو شهرستا ها هستندکه باید دییرت میشدند یا بشودند ساری هم یک شهر از 20 شهرستان مازندران است ملاک لیاقت است اکر ساروی حق یست استانی دارد یقینا تهرانی ها در کشور به شما جایی نخواهند دادآقای عباسی ساروی ریس تربیت بدنی نوشهر . نور . آمل . قایمشهر . ساری . بوده بر اساس فرمایش شما ایشان بی خود بوده در این صورت بنده یابرای شما متاسفم یا برای عباسی ویا واحدی ووو شهروند ساروی
پاسخ ها به این نظر
نادر 12 خرداد 1393
واقعا؟؟کی! با ماییییی! ااااااا
حاج عباس 12 خرداد 1393
آقا من 20 تا گوسفند دارم که چوپانی اونها رو دست این اعضای شورا نمیدم ، شما چطور شهرتون رو به اینها سپردین !!!
نا شناس 12 خرداد 1393
آقای نقیبی از سرمایه های مرکز استان هستند متاسفانه نمایندگان ساری برای حفظ جایگاه خود به دیگران اجازه رشد نمی دهند که نه بلکه ریشه آنها را میزنند
نا شناس 13 خرداد 1393
اگر تغییر در مدیریت پسماند صحت داشته باشد باید به شهردار احسن گفت چون در مدت مسئولیت مدیر فعلی در بخش پسماند با این بودجه و کارکنان عقب گرد داشتیم که در قبل از ان و با دو کارمند پاره وقت اوضاع بهتر بود
نا شناس 13 خرداد 1393
اقای کیادهی خیلی با صراحت صحبت کرد رتبه شهرداری کار بزرگی است چرا عدهایی میخوان انرا با بحث کلانشهر کوچک جلوه دهند این رتبه را قبول دارید اگه قبول دارید روی ان لطفا نظر بدید
نا شناس 12 خرداد 1393
فقط عبوری
ما همه عبوری را قبول داریم
شورای که عبوری را کمک نکند به فکر شهر نیست
عبوری چراغ سازندگی ساری است خدایش یار باد آمین
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 خرداد 1393
منم می گم عبوری همه هم می گن عبوری
منصف 13 خرداد 1393
درود بر آقای مهندس نقیبی انصافا حرف درستی گفتید نمایندگان ساری هیچ کار و قدم مثبتی در دولت تدبیر و امید برای ساری و سارویها نکردند مثل اینکه دیگه خسته شدند باید بروند کنار تا مدیران جوان و با انگیزه بیایند پای کار که ساری را به جایگاه مرکز استان از نظر عملکردی برسانند. انشاءالله
نا شناس 13 خرداد 1393
اقای فرامرز با معرفت تو که مدیون نماینده ای هستی که ازش انتقاد می کنی
یادت رفت در منزل نماینده چه میگفتی اقا من مدیون تو هستم حالا اسبت رو زین کردی برای مجلس بیایی و دنبال منفعتت هستی انتقاد می کنی؟
خدا من شاهد است خودم اونجا بودم...
نمی توانم باور کنم خدا تو بهترین شاهدی که این اقای نقیبی چطور به اینجا رسیده است
چقدر زود دیر می شود
همین شما بودی که میگفتی یه اجر بالای اجر برای بلوار کشاورز نمی گذارم
حالا چون دوست داری بری مجلس جلسه صمیمانه با مردم راهبند برگزار می کنی
خدا شاهد است خجالت می کشیم صبح از فهمیده وخیابان شهید پل گردنی وکوچه بهار عبور کنیم
الان یک سال دست نخورده وبکر مانده است عقب نشینی که مالکین وساکنین انجام دادند
دریغ از یک بیل اسفالت...
خواهش می کنم بیایید ببینید
انتهای کوچه بهار دوتا ساختمان قدیمی دارد ضجه می زنند اقا بیایید با ما همکاری کنید
ما عقب نشینی کنیم شما نمایید ولی در سایر جاها مرکز شهر هزینه چند صد میلیونی شد ودورش رو الان بتن کرده اید اما رای رو از راهبند میگیرید
هزینه در مرکز شهر می شود
مرد میدونند فهیم واگاه شدند
اما جالبه برام دیروز همان مکان بنر تبلیغاتی شما نصب بود نشست صمیمی با مردم ساری!!!!
اقای نقیبی شما که با اقای شجاعي بودی دست یا علی داده بودی
اها الان منافعت به خطر افتاد دست به ...

بگذریم
...
شما ويوسفي و .پيوندي که دنبال یارکشی هستین و انتقاد از مسئولین چون برای مجلس دارید اماده میشین چکار کردید
شما خدمت کنید نیاز به این کارا نیست مردم شما رو انتخاب می کنند
شما که شورا رو. ول کردید و در تموم مراسم ختم وبزم حضور دارید تا نماینده بشید
اقای نقیبی شما در یک جلسه از حجازی انتقاد میکردی او ما رو گرفتار مهندس عبوری کرد چون حرف گوش نمی کرد
بعد یهو شدی طرفدار عبوری
الانم شدی منتقد
یه توصیه می کنم فقط خودت باشی مجلس هم می روی
اما دریغا دریغا......
اماده مناظره با شما هستم جناب نقیبی فرهیخته
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 خرداد 1393
شما با این کامنت چی رو رسوندی؟
بجز عبوری هیچ کس برای ساری حتی یک آجر روی آجر نگذاشت
شما الآن دارید برای آقای دامادی تبلیغ می کنی یا داری نقیبی رو می کوبی وجدان بزرگترین محکمه هس که قضاوت می کند شما و همه و همه هیچ کاری نکردید خواهش می کنم طرفداری رو کنار بگذارید و فقط قدردان کسی باشید که خالصانه برای شهر کار می کند الآن شاید من را هم متهم به طرفداری از عبوری متهم کنید
آقای محترم ما مردم نه به حرف شما توجه می کنیم و نه از اونها فرمانبرداری می کنیم
من بازنشسته آموزش و پرورش هستم و دهها پزشک از دست من و امثال من تربیت شدند و دارند خدمت می کنند برداشت من این است که شما دو گروه هستید و تبلیغات را شروع کردید که خیلی بد هست به نظر من ما همه باید قدردان شهردار باشیم تا همه آنها یاد بکیرند و برای مردم کار کنند
تفکر 13 خرداد 1393
تو اگه مرد بودی با عنوان ناشناس کامنت نمی ذاشتی حالا می خوای مناظره هم بکنی
پاسخ ها به این نظر
رضایی 13 خرداد 1393
چطور با یک ناشناس میشه مناظره کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
نقبی مرد شماره یک ساری است
از همین حالا مردم چشم امید بهش بستند.
عملکردشم مثبته
نا شناس 13 خرداد 1393
اقای تفکر توچرا نذاشتی
چندین بار به نقیبی زنگ زدم ج تلفن منو نداد
شمارشو دارم
ادرس خونه اش رو هم بلدم...
اگر من دروغ گفتم خدا هست
من مردم وروحرفم هستم
اقای نقیبی شما رو حرفش هست؟
نزار مسائل دیگر رو رسانه ایی کنم
خوب؟!!
بازم از اقای رمدانی ممنونم
ساده دل 12 خرداد 1393
ازدفتر دامادیه این مطلب؟؟؟؟؟؟؟؟
بو میده ها؟؟؟؟
تبلیغاتیه؟؟؟؟
مهدي 13 خرداد 1393
احسنت به سرهنگ شعباني كه در مورد مشكلات شهر صحبت ميكنه
پاسخ ها به این نظر
بچه راه بند 13 خرداد 1393
مهندس نقیبی ساکن راه بند است و ارادت خاصی به مردم این منطقه داره.لطفا دروغ بافی نکن.
در روابط عمومی بالای ایشانو در مردمی بودنش شکی برای کسی نیست.
نا شناس 13 خرداد 1393
آقا مدیران ساروی برای ساری چه کردن به طور مثال توی اداره کل فنی و حرفه ای استان 8سال مدیران ساروی چه کردند
اصلاحیه اصلاحیه اصلاحیه 13 خرداد 1393
با سلام قابل توجه دوستانی و رییس شورای محترم آقای دکتر که تو گوش همه ماها میخونن رتبه 12 رو فقط تهران داره و بقیه شهرای بزرگ مثل مشهد ، اصفهان ، تبریز و.... هنوز رتبه اشون 11 مونده:



شهرهای قدیمی، بزرگ و پرجمعیت دارای درجات بالاتر، و شهرهای جدیدالتأسیس دارای درجات پائین‌تر می باشند. درجه شهرداریها بر مبنای امکانات، اعضا، درآمد و امثال آن تعیین می شود، لذا بالاترین درجه (12) به شهرداریهای شیراز، تبریز، مشهد و اصفهان تعلق گرفته است، جمعیت این کلان شهرها بیش از یک میلیون نفر میباشد.
سقا 13 خرداد 1393
اعضاي شورا بهتر بود قبل از جلسه درباره باصطلاح كلانشهر شدن ساري با هم هماهنگ مي شدن تا يك جور حرف بزنن حداقل چيزي كه گير بعضيها مي شد تبليغ بود حيف كه گذشت زمان قضيه را لو مي دهد
سبحان 13 خرداد 1393
آقاي نقيبي ايول . ضخامت آسفالت توسط پيمانكاران چقدر بايد باشه ؟
اكبر 13 خرداد 1393
نيازي به كمك دولت نيست مگه مردم مرده اند شهرداري هر چه ميخاد از مردم بگيره ومثلا كلانشهر را زينت كنه
پاسخ ها به این نظر
صلواتی 12 خرداد 1393
خدائیش یه متلک بگو ارزش داشته باشه.
انقیبی 20 ساله تو کار راه سازیه
.
اگر مسلمون نیستید لااقل ازاده باشید
مهندس نقیبی خدا پشتو پناهتون
محمد 13 خرداد 1393
جناب آقاي نقيبي ،
به متلك ها و حرف هاي كه به شما گفته مي شود توجه نكنيد . اين شگرد ساروي هاست و شايد اين باعث مي شود كه ساروي ها هيچ .... نشوند .
دعاي پدر و مادر و همسرت باهاته ، ياعلي
نا شناس 12 خرداد 1393
پارک بلوار کشاورز رو عبوری ساخت
پارک شهبند رو کی ساخت
پل میدون خزر؟
سد لاستیکی و پارک تجن رو عبوری ساخت؟
کمربند جنوبی رو کی راه اندازی کرد
طرح پل کابلی در زمان که بوده است
مسیر پژمان چراگاه گوسفند نبود این همه طرح تملک وکارش رو عبوری انجام داد
وجدان داشته باش اقای دبیر بازنشسته
رزومه بعدی بماند بزای بعد
اها اجربالای اجر که کار همه است
بدون شرح 12 خرداد 1393
لطفا به كليه سوابق اجرايي ومدارك رشته تحصيلي وكاري مديران عامل سازمانهاي تابعه رجوع و پي خواهبد برد
نا شناس 14 خرداد 1393
اقای نقیبی در دوره قبل همین شما و امثال شما شاکی بودید که چرا اقای نماینده اینقدر در انتصاب مسولین دخالت دارد ؟ می گفتید نماینده کارش قانونگذاریست و ....
اقای نقیبی انتقاد کردن هم اصولی دارد که شما درمورد ان هم چیزی نمی دانید .عادت کردید فقط مخالفت کنید و جوسازی نمایید . اینگونه بیانات نسنجیده نشانه حماقت شماست.
نا شناس 14 خرداد 1393
آقای محترم مازندران فقط ساری نیست ازگلوگاه تارامسر مازندرانه.چرافقط ساروی ها باید توراس کارباشند.
نا شناس 17 خرداد 1393
دلتون خوشه؟ ساري رو كه آب گرفت آدماش داشتند غرق مي شدند، كجاي كاري برادر؟؟؟؟؟؟؟ شوراي شهر دارند جيب خودشون رو پر مي كنند چي كارشون داريد بذار به دزدي هاشون ادامه بدهند. سانسورش نكن شمال نيوز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.